Прочетен: 8592 Коментари: 18 Гласове:
Последна промяна: 23.05.2008 22:51
Читателите на онлайн медията за бизнес и финансова информация Investor.bg прекарват близо три пъти повече време, разглеждайки съдържанието на сайта, спрямо посетителите на други страници от категория „Бизнес и финанси“ в българския интернет.
Това показват данните от проучването на Nielsen Онлайн за април 2008 г. за издателите на съдържание в интернет и сайтовете на българския пазар. Информацията се отнася само до интернет потребителите на територията на страната.
Посетителите на Investor.bg се задържат в сайта средно по 14,4 минути на посещение, докато читателите на останалите пет наблюдавани сайта в категорията прекарват в съответните сайтове по между 2,8 минути и 6,1 минути.
Според данните от изследването Investor.bg е лидер и в месечната статистика в категроята по брой на уникалните бразуери (114 504 за месеца спрямо 52 568 за следващия в подреждането), както и по брой на импресиите (5,4 млн. спрямо 403 хил. за сайта на втора позиция).
На първо място по прекарано време в дадена интернет страница е и друг сайт от групата на Инвестор.БГ АД – Aha.bg. Сайтът оглавява класацията не само в собствената си категория „Общности“, но категорично застава на първо място по този показател в целия български интернет. Времето, което посетителите му се задържат в сайта, е средно 31 минути за едно посещение.
Месечният брой импресии, които реализира Aha.bg, е близо 158 млн., а уникалните бразуери за месец април са 628 хил., или най-много в категория „Общности“.
Изследването на пийпълметричната агенция Nielsen ще бъде публикувано всеки месец и е свободно достъпно за всички, които се интересуват от развитието на интернет пазара в България. До общо измерване на рейтингите в България се стигна след подписано през февруари тази година споразумение между "Инвестор.БГ","Нет Инфо БГ", "Мейл БГ", "Икономедиа", "Уеб медия груп", "Синера", "Дарик нюз" и "Санома Блясък". Впоследствие към изследваните компании се присъединяват "Резон Медиа" и "Диджитъл Медиа Груп", а от май и още три компании.
В другата съществуваща у нас метрика за посещенията на българските интернет сайтове – Gemius, са включени доста по-малко компании, но пък тук влиза един от основните играчи на интернет пазара - Дир.бг. Според изследванията на Gemius Инвестор.БГ изпреварва по посещаемост портала, заставайки на лидерска позиция в подреждането. В изследването на Nielsen интернет групата заема второ място по обща посещаемост след Нетинфо, тоест обобщеният анализ от двете метрики потвърждава втората позиция на сайтовете на Инвестор.БГ в българския интернет.
19.10.2012 06:28
19.10.2012 19:26
20.10.2012 03:18
20.10.2012 06:34
20.10.2012 09:30
20.10.2012 22:47
21.10.2012 20:24
22.10.2012 20:24
24.10.2012 03:11
24.10.2012 09:22
24.10.2012 19:08
24.10.2012 19:38
24.10.2012 20:23
25.10.2012 13:37
27.10.2012 06:16
27.10.2012 17:24
30.10.2012 07:16
05.11.2012 22:07