Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2008 12:16 - Изпитано в аhа.bg
Автор: ibg Категория: Технологии   
Прочетен: 2784 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 18.02.2008 12:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сега – на трезво: минаха Свети Валентин, Трифон Зарезан, както и конкурсът на Aha.bg за най-оригинална свалка. С риск да си навлечем общественото недоверие и да се опълчим на алармиращите за „огрубяване на нравите“ статистики, можем да заключим, че романтиката е жива, геройски брани поолющеното си достойнство и все още се оказва най-успешната стратегия в света на сърдечното. 
От споделеното разбрахме, че:


1. Рицарският дух е жив; пламенните любовни посвещения съвсем не са патент на средновековния дворцов етикет:


„Естеството на тези чувства е деликатно и затова изисква специално внимание от Ваша страна.“


„Най-много от всичко искам да знаеш, че ти си любовта
на моя живот. Не бих си и помислил да те притежавам,
защото аз съм този, който на колене трябва да те моли
да ме приемеш. Ще бъда винаги до теб и ще те обичам от
цялата си душа, до края на земните си дни“.


2.“Красив роман е любовта, написан без начало и без край...“. И е гарниран с гълъби, копнежи, рози, звезди и много, много ангели:


„Чакам те толкова години, а мога да те чакам още дълго,
защото любовта я разбира и осъзнава само времето.“


Повечето наричат човека който обичат "звезда". Аз те наричам "Луна", защото звездите са хиляди, а Луната - единствена, както си ти за мен!“


Бог създал ангелчета и ги сложил в Рая, но едно от тях било толкова красиво,
че другите го бутнали на земята, много ли се удари, Aнгелче? „


Излез отвън, бял гълъб ще долети и ще ти донесе бяла роза. Тя е от мен.“


3.Любовта е наука, трудна за разбиране и овладяване...Но има своите теоретици:


„Някои казват, че любовта е болка, която води до смъртта, други - че означава да имаш небето, а да искаш само една звезда, да имаш морето, а да искаш просто капка вода, да имаш целия свят, а да искаш само един човек. Трети твърдят, че любовта е чувството, което си почувствал, когато чувстваш чувството, което никога до сега не си чувствал. И всички те са прави, защото няма точно описание за нея, тя не е наука, която подробно да се изучава, не е предмет в училище“.


„Живота е химия.Любовта явление.Целувката химично съединение“.


4.Възможно е да се подходи практично – времето просто е назряло за „любовен“ наръчник!!!


1.Дръж се естествено , не се прави на друг/а.
2.Сприятели се с компанията й/му.
3.Обнови гардероба си.
4.Говори смело и открито.
5.Когато говориш я/го гледай в очите.
6.Използвай чувството си за хумор.
7.Изпрати й/му закачлив SMS.
8.Усмихвай й/му се мило.
9.Прояви интерес към нещата , които харесва.
10.Покажи й/му , че не е само тя/той , накарай я/го да ревнува , но не прекалявай.
11.Не се съгласявай с всичко което казва , поспори с нея/него , може да й/му е интересно да чуе мнението ти.


5. А защо пък целта да не се подложи на директен обстрел? Разбира се, оригинално и с финес:


„Здравей,нова съм в града....би ли ми помогнал как да стигна до вас? „


Здравей, захарче. Искаш ли да подслаждаш кафето ми всяка сутрин???:)“


-Познаваме ли се?
-Не.
-Ами да поправим това недоразумение!


Като заключение, конкурсът се оказа поучителен – важни са чарът и вдъхновението, любовта винаги се улавя в примката им. Честито на участвалите, поздравления за късметлиите, чийто подход е проработил, успех на тези, които още търсят пътя към нечие заблудено сърце!




Гласувай:
0



1. alisa - най-оригинална свалка
18.02.2008 15:26
„Здравей,нова съм в града....би ли ми помогнал как да стигна до вас? - :) Баси какво поколение расте.

Не бих си и помислил да те притежавам,
защото аз съм този, който на колене трябва да те моли да ме приемеш.
Чакам те толкова години, а мога да те чакам още дълго,
защото любовта я разбира и осъзнава само времето.“
КРАСОТА!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ibg
Категория: Бизнес
Прочетен: 1996653
Постинги: 285
Коментари: 380
Гласове: 858
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930