Изследване сочи, че годишният доход от интернет-реклама за пан-европейския пазар ще достигне 16 млрд евро до 2012 г. - двойно повече от този за 2006 г.
В изследване, проведено от Forrester, се твърди, че доходът от интернет-реклами ще скочи до пазарен дял от 18% , в сравнение с настоящите 9%.
52% от европейците редовно сърфират в интернет, прекарвайки пред компютрите си повече време, отколкото пред телевизора.
Най-много интернет-реклами за следващите четири години се падат на Великобритания, следвана от Германия и Франция.
Понастоящем, интернет-потребителите прекарват 14,3 часа седмично онлайн, в сравнение с 11,3 часа в гледане на телевизия и 4,4 часа в четене на вестници и списания.
Като резултат от нарасналото интернет потребление, 36 % от европейците споделят, че отделят по-малко време на телевизионните предавания.
По данни от изследването, интернет-търсачките ще продължат да доминират в рекламния сектор онлайн, следвани от банер-рекламите и тези, разпространявани чрез електронна поща.
„След четири години опипване на почвата, компаниите се убедиха, че интернет е полезна медия за привличане на клиенти, за себеутвърждаване и пазарно разрастване“, твърдят специалисти от фирмата за маркетингови проучвания.
Тото Powerball с джакпот от 170.000.000 ...
Да си сложим снимка в рамка за всички пр...