Постинг
08.11.2007 15:49 -
Разходите за онлайн реклама в САЩ ще се удвоят до 2011 г.
Разходите за реклама в интернет в САЩ ще надминат 21 млрд. долара тази година и ще се удвоят до 2011 г. вследствие на все по-големия обем пренасочвани средства от рекламата в традиционните медии като телевизия и вестници, прогнозират от изследователската компания eMarketer forecast.
Според eMarketer притесненията за икономиката се отразяват на прогнозите за рекламните разходи, но не се очаква значително отражение върху бюджетите за онлайн кампании в сравнение с традиционните кампании.
Основно заради кредитната криза и последиците й върху икономиката разходите за реклама в интернет за 2007 и 2008 г. няма да нараснат толкова, колкото бяха първоначалните прогнози на анализаторите, се казва в доклад на компанията. Въпреки това обаче ефектът от намалените разходи ще бъдат смекчен от очакваните повече на брой заявки за банер позиции с намалени цени заради свитите маркетингови бюджети на ипотечните компании.
Общите разходи за реклама в САЩ за тази година ще нараснат с 2,1%, а за интернет реклама – с 26,7%.
През следващите няколко години платеното търсене ще остане с най-голям дял от онлайн рекламата, генерирайки около 40% от годишните онлайн рекламни приходи през 2011 г. Банер рекламите ще са с дял от 20%, а платените съобщения в сайтове за обяви или търсене по категории – със 17%, се прогнозира в доклада.
Според eMarketer притесненията за икономиката се отразяват на прогнозите за рекламните разходи, но не се очаква значително отражение върху бюджетите за онлайн кампании в сравнение с традиционните кампании.
Основно заради кредитната криза и последиците й върху икономиката разходите за реклама в интернет за 2007 и 2008 г. няма да нараснат толкова, колкото бяха първоначалните прогнози на анализаторите, се казва в доклад на компанията. Въпреки това обаче ефектът от намалените разходи ще бъдат смекчен от очакваните повече на брой заявки за банер позиции с намалени цени заради свитите маркетингови бюджети на ипотечните компании.
Общите разходи за реклама в САЩ за тази година ще нараснат с 2,1%, а за интернет реклама – с 26,7%.
През следващите няколко години платеното търсене ще остане с най-голям дял от онлайн рекламата, генерирайки около 40% от годишните онлайн рекламни приходи през 2011 г. Банер рекламите ще са с дял от 20%, а платените съобщения в сайтове за обяви или търсене по категории – със 17%, се прогнозира в доклада.
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене