Постинг
02.10.2007 15:17 -
Разходите за интернет реклама във Великобритания с 41% ръст
Разходите за онлайн реклама във Великобритания са нараснали с 41% за първите шест месеца на годината, сочи доклад на неправителствената организация Internet Advertising Bureau (IAB). Данните са базирани на проучване на PricewaterhouseCoopers и Световния център за проучване на рекламния пазар. По този начин сегментът на онлайн рекламата на Острова е достигнал пазарен дял от 15%.
Според доклада разходите за онлайн реклама може да достигнат 2,75 млрд. паунда до края на 2007 г. Делът на интернет рекламата е изпреварил този на директната реклама по пощата, който е бил 11,8% за първото полугодие. „Онлайн рекламата се развива с невероятни темпове, като за пореден път сме свидетели на изключителен ръст и значително увеличение на нейния дял“, казва Гай Филипсън, изпълнителен директор на IAB. „В момента 90% от потребителите използват високоскоростен интернет, а почти 40% - безжичен. Наред с това се забелязва, че жените и потребителите на възраст над 50 години прекарват все повече време в интернет, което го прави много атрактивен за широк кръг рекламодатели“, добавя той. Общият рекламен пазар във Великобритания е нараснал с 3,1% през периода до 9,1 мрлд. паунда.
Всички онлайн рекламни формати са нараснали с темпове по-бързи от очакванията. Платените обяви са отбелязали годишен ръст от 72% с пренасочването на маркетинговите бюджети от печатните медии към интернет, коментира Ройтерс. Пазарът на банер реклама е регистрирал повишение от 33%, а този на платените линкове – от 44%.
Според доклада разходите за онлайн реклама може да достигнат 2,75 млрд. паунда до края на 2007 г. Делът на интернет рекламата е изпреварил този на директната реклама по пощата, който е бил 11,8% за първото полугодие. „Онлайн рекламата се развива с невероятни темпове, като за пореден път сме свидетели на изключителен ръст и значително увеличение на нейния дял“, казва Гай Филипсън, изпълнителен директор на IAB. „В момента 90% от потребителите използват високоскоростен интернет, а почти 40% - безжичен. Наред с това се забелязва, че жените и потребителите на възраст над 50 години прекарват все повече време в интернет, което го прави много атрактивен за широк кръг рекламодатели“, добавя той. Общият рекламен пазар във Великобритания е нараснал с 3,1% през периода до 9,1 мрлд. паунда.
Всички онлайн рекламни формати са нараснали с темпове по-бързи от очакванията. Платените обяви са отбелязали годишен ръст от 72% с пренасочването на маркетинговите бюджети от печатните медии към интернет, коментира Ройтерс. Пазарът на банер реклама е регистрирал повишение от 33%, а този на платените линкове – от 44%.
Обама обижда Великобритания
Великобритания e изправена пред най-люта...
Във Великобритания сняг, в Индия - студ,...
Великобритания e изправена пред най-люта...
Във Великобритания сняг, в Индия - студ,...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене