Постинг
28.03.2007 18:30 -
от Investor.bg 28.03.2007 - Онлайн рекламата във Великобритания изпревари тази във вестниците
Автор: ibg
Категория: Технологии
Прочетен: 1686 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 09.04.2007 23:35
Прочетен: 1686 Коментари: 0 Гласове:
0
Последна промяна: 09.04.2007 23:35
Разходите за реклама в интернет във Великобритания през 2006 година са нараснали рязко, изпреварвайки за първи път тази във вестниците, съобщи BBC.
Разходите за онлайн реклама на Острова са скочили с 41,2% до 2,01 млрд. паунда за изминалата година, сочи доклад на Internet Advertising Bureau и PricewaterhouseCoopers.
Същевременно разходите за реклама в националните вестници са нараснали с едва 0,2 на сто до 1,9 млрд. паунда, заемайки 10,7% пазарен дял.
Онлайн рекламата държи пазарен дял от 11,4 на сто, но въпреки това разходите за нея са малко над половината от тези за телевизионна реклама.
При разходите за телевизионна реклама обаче е отчетен спад от 4,7% до 3,9 млрд. паунда.
Възходът при онлайн рекламата отразява нова ера, повлияна от високоскоростния интернет и генерираното от потребители съдържание, се казва в доклада.
Онлайн рекламата всъщност е достигнала рекорден пазарен дял от 12,4% през втората половина на 2006 година, когато разходите са надхвърлили 1,098 млрд. паунда, сочат още данните от доклада.
В резултат на този ръст пазарният дял на онлайн рекламата на Острова е почти два пъти по-голям от средното ниво за света от 5,8%, се казва в доклада.
По-рано този месец бяха изказани прогнози, че ще станем свидетели на това как Google UK ще надхвърли оборота за реклама на водещия частен канал ITV.
Разходите за онлайн реклама на Острова са скочили с 41,2% до 2,01 млрд. паунда за изминалата година, сочи доклад на Internet Advertising Bureau и PricewaterhouseCoopers.
Същевременно разходите за реклама в националните вестници са нараснали с едва 0,2 на сто до 1,9 млрд. паунда, заемайки 10,7% пазарен дял.
Онлайн рекламата държи пазарен дял от 11,4 на сто, но въпреки това разходите за нея са малко над половината от тези за телевизионна реклама.
При разходите за телевизионна реклама обаче е отчетен спад от 4,7% до 3,9 млрд. паунда.
Възходът при онлайн рекламата отразява нова ера, повлияна от високоскоростния интернет и генерираното от потребители съдържание, се казва в доклада.
Онлайн рекламата всъщност е достигнала рекорден пазарен дял от 12,4% през втората половина на 2006 година, когато разходите са надхвърлили 1,098 млрд. паунда, сочат още данните от доклада.
В резултат на този ръст пазарният дял на онлайн рекламата на Острова е почти два пъти по-голям от средното ниво за света от 5,8%, се казва в доклада.
По-рано този месец бяха изказани прогнози, че ще станем свидетели на това как Google UK ще надхвърли оборота за реклама на водещия частен канал ITV.
От Investor.bg - Търсите работа? Внимава...
Oт Investor.bg - Интернет телевизията ст...
Нов модул в Investor.bg сравнява доходно...
Oт Investor.bg - Интернет телевизията ст...
Нов модул в Investor.bg сравнява доходно...
Няма коментари
Търсене