Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2008 22:38 - Интернет задмина традиционната телевизия по разходи за реклама на Острова
Автор: ibg Категория: Технологии   
Прочетен: 1881 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Разходите за онлайн реклама във Великобритания задминаха тези за традиционна телевизионна реклама през 2007 г., като достигнаха 2,8 млрд. паунда, ръст от 40%, сочи доклад на британския телекомуникационен регулатор Ofcom. Делът на интернет реклама миналата година достигна 19% от общия рекламен пазар в страната.

В годишния си доклад за британската телекомуникационна индустрия на стойност 51 млрд. паунда регулаторът установи, че британците са прекарали четири пъти повече време пред компютрите, или средно 24 минути на ден и два пъти повече време, използвайки мобилен телефон през 2007 г. в сравнение с 2002 г.

Основен дял в онлайн рекламата имат платените търсения, при които платени линкове се появяват в резултатите от търсенето в интернет. Този вид реклама е бил на стойност 1,6 млрд. паунда, като останалата част от сумата е разпределена поравно между банер реклама и платени обяви.

Според сравнителни данни от 2006 г. (последните на разположение) интернет рекламата във Великобритания е генерирала най-много приходи на глава от населението от всички държави в Г-7.

Общият обем на рекламата във всички видове телевизия е останал без промяна от предходната година с приходи от 3,5 млрд. паунда. Цифровите телевизионни канали, главно тези, които са собственост на националните телевизии, са увеличили дела си в общия обем и са достигнали една трета от общия обем телевизионна реклама.

„Вероятно все още не сме почувствали пълното влияние на забавянето в икономиката върху потребителските разходи и тези за реклама“, казват от Ofcom. „Въпреки че разходите за телевизионна реклама са останали сравнително стабилни в номинално отношение, не може да гарантираме, че това ще остане така и за напред.“

Британците са гледали телевизия средно по 128 минути на седмица в сравнение с 216 минути през 2006 г. Делът на тези, които са гледали телевизия онлайн се е увеличил повече от два пъти до 17%.

Сред домакинствата с интернет връзка 32% са гледали видео онлайн в сравнение с 21% през 2006 г.

Делът на британците с високоскоростен интернет се е увеличил до 58% от 52% за предходната година.



Тагове:   острова,   телевизия,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ibg
Категория: Бизнес
Прочетен: 1992223
Постинги: 285
Коментари: 380
Гласове: 858
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031