Постинг
26.02.2008 12:30 -
Microsoft ще тестват нов метод за измерване на интернет рекламите
От Microsoft обявиха, че възнамеряват да тестват нов метод за измерване ефективността на онлайн рекламите в бета версия. Процедурата по тестване ще стартира в началото на март.
Вместо да разчитат на съществуващия производствен стандарт, обвързващ продажбите, тенденциите и интернет-трафика с последната реклама, която е разгледал потребителят, от отдел „Планиране на потреблението“ ще се опитат да вземат под внимание всички онлайн-взаимодействия, които довеждат до покупката на даден продукт.
Към инициативата на Microsoft са се присъединили рекламодатели и партньорски агенции като Citi Cards и Initiative Media. Миналата година Microsoft закупи aQuantive - онлайн компания за маркетингови проучвания , за сумата от 6 млрд.долара. Целта на сделката бе по-печелившо позициониране на бързо развиващия се рекламен пазар в интернет, както и успешна конкуренция с лидера Google.
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене