Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2008 16:10 - Интернет рекламата в САЩ с ръст от 27% през 2007 до 25,5 млрд. долара
Автор: ibg Категория: Технологии   
Прочетен: 846 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Заради тенденцията потребителите да прекарват все повече време в интернет, компаниите преразпределят средствата от рекламните бюджети от традиционните медии към онлайн средата, сочат данни на IDC.
Общите разходи за интернет реклама в САЩ през четвъртото тримесечие на миналата година нарастват с близо 28% спрямо същия период на 2006 г. до 7,3 млрд. долара.
За цялата 2007 година приходите от онлайн реклами в страната се повишават с 27% на годишна база до 25,5 млрд. долара.
През последното тримесечие се отчита свиване на нетния пазарен дял на Google в САЩ за първи път от две години, сочи още проучването на IDC. Причината е по-бавният ръст на продажбите на вътрешния пазар.
Нетният дял на Google от общия пазар на интернет реклама в САЩ намалява с 0,5 процентни пункта спрямо третото тримесечие на 2007 г. до 23,7%.
Приблизителната нетна стойност на продажбите на онлайн реклама на Google в Щатите (с изключение на разходите за привличане на трафик, които компанията заплаща на партньорите си) нараства с малко над 40 на сто през последното тримесечие, но годишният ръст през предходното тримесечие е бил 50 на сто.
„Евентуално сливане на Microsoft и Yahoo! би им осигурило пазарен дял от пазара на интернет реклама в САЩ от около 17% на базата на данните ни за последното тримесечие. Така те няма да настигнат Google в Щатите, но получават много по-добър шанс за конкуренция, отколкото поотделно“, казват от анализаторската компания.


Тагове:   млрд,   ръст,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ibg
Категория: Бизнес
Прочетен: 1997765
Постинги: 285
Коментари: 380
Гласове: 858
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930